De Science cover in context: Een herpositionering van een redactioneel debat over schoonheid en beeldmanipulatie in wetenschap
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Lehmann, A.S. | |
dc.contributor.author | Verlaek, P. | |
dc.date.accessioned | 2012-05-16T17:01:00Z | |
dc.date.available | 2012-05-16 | |
dc.date.available | 2012-05-16T17:01:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10402 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 3193419 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De Science cover in context: Een herpositionering van een redactioneel debat over schoonheid en beeldmanipulatie in wetenschap | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Scientific visualization | |
dc.subject.keywords | Image manipulation | |
dc.subject.keywords | Beautification | |
dc.subject.keywords | Visual literacy | |
dc.subject.keywords | Scientific journals | |
dc.subject.courseuu | Nieuwe media en digitale cultuur |