Het theater als hulpmiddel tot dialoog: Hoe theatergezelschappen scholen kunnen helpen bij het bespreekbaar maken van ‘zware’ onderwerpen als pesten en seksualiteit.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Dieho, E.F. | |
dc.contributor.author | Muller auf der Heijde, R. | |
dc.date.accessioned | 2012-04-17T17:01:15Z | |
dc.date.available | 2012-04-17 | |
dc.date.available | 2012-04-17T17:01:15Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10307 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 98816 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Het theater als hulpmiddel tot dialoog: Hoe theatergezelschappen scholen kunnen helpen bij het bespreekbaar maken van ‘zware’ onderwerpen als pesten en seksualiteit. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Theater-, film- en televisiewetenschap |