Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJanssen, D.M.L.
dc.contributor.authorKorf, T.L.
dc.date.accessioned2012-03-21T18:00:57Z
dc.date.available2012-03-21
dc.date.available2012-03-21T18:00:57Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10205
dc.description.abstractSlecht nieuws berichten zijn nog altijd een interessant onderzoeksonderwerp. In een tijd waarin e-mail en voicemail communicatie een grote plek innemen in het dagelijks leven is het interessant om te zien of die twee media volgens de zender nu ook geschikt zijn voor het brengen van slecht nieuws. Uit de resultaten van dit onderzoek blijkt dat zenders een voorkeur hebben voor e-mail boven voicemail. Ook lijken e-mailers bedachtzamer te werk te gaan bij het opstellen van de boodschap. Maar, over het algemeen lijken e-mail en voicemail de plek van ongemedieerde communicatie nog niet te hebben ingenomen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent964074 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleIn hoeverre is men geneigd een slecht nieuws boodschap aan te passen aan het communicatiemedium dat wordt gebruikt?
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSlecht nieuws, e-mail, voicemail, productanalyse, procesanalyse, Inputlog, productietaak
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record