Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorZwaan, K. de
dc.contributor.authorHuijgen, S.G.
dc.date.accessioned2012-03-20T18:01:20Z
dc.date.available2012-03-20
dc.date.available2012-03-20T18:01:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10157
dc.description.abstractDeze scriptie onderzoekt de laatste film van Quentin Tarantino, Inglourious Basterds, op basis van postmoderne theorie. Vragen waar het onderzoek onder andere een antwoord op probeert te geven zijn: wat houdt postmoderniteit in, levert het postmodernisme (nog) een bruikbare theorie op om kunst en film mee te analyseren, kunnen we de term wellicht gebruiken om Inglourious Basterds en Tarantino's cinema beter te duiden?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1196806 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titlePostmoderne Ethiek: Parodie, Ironie en Cinefilie in Inglourious Basterds.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordspostmodernisme, filmethiek, Tarantino, cinefilie, parodie, ironie
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record