Oefening baart kunst?! - Over de rol van praktijklessen binnen het muziekonderwijs op de Nederlandse middelbare scholen.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Titus, B. | |
dc.contributor.author | Faber, F.C. | |
dc.date.accessioned | 2012-02-21T18:01:59Z | |
dc.date.available | 2012-02-21 | |
dc.date.available | 2012-02-21T18:01:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10009 | |
dc.description.abstract | Een scriptie over de rol van praktijklessen binnen het muziekonderwijs op de Nederlandse middelbare scholen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 374645 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Oefening baart kunst?! - Over de rol van praktijklessen binnen het muziekonderwijs op de Nederlandse middelbare scholen. | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | muziek, onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Muziekwetenschap |