Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTuithof, Hanneke
dc.contributor.authorBertrand, Pascal
dc.contributor.authorHoogendoorn, Willy
dc.contributor.authorKamp, Elly
dc.date.accessioned2009-01-12T14:27:27Z
dc.date.available2009-01-12T14:27:27Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9734
dc.description.abstractDit onderzoek geeft een kort verslag naar de voor- en nadelen van het nieuwe leren en de mogelijkheden die activerende didactiek biedt in havo-2-klassen bij de lessen Nederlands en Engels.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleLeren leren. Activerende didactiek in havo-2
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsdidactiek
dc.subject.keywordshavo
dc.subject.courseuuLeraar VHO Nederlands


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record