Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTuithof, Hanneke
dc.contributor.advisorWientjes, Heleen
dc.contributor.authorVerhagen, Henriëtte
dc.contributor.authorHarmsen, Nicole
dc.date.accessioned2008-06-25T12:36:38Z
dc.date.available2008-06-25T12:36:38Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9156
dc.description.abstractEen onderzoek naar het vermogen om zelfontdekkend te leren bij hoogbegaafde leerlingen in het voortgezet onderwijs
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleHoogbegaafd? Ontdek het zelf!
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordshoogbegaafdheid
dc.subject.keywordsverrijkingstaken
dc.subject.courseuuLeraar VHO Nederlands


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record