Hoogbegaafd? Ontdek het zelf!
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tuithof, Hanneke | |
dc.contributor.advisor | Wientjes, Heleen | |
dc.contributor.author | Verhagen, Henriëtte | |
dc.contributor.author | Harmsen, Nicole | |
dc.date.accessioned | 2008-06-25T12:36:38Z | |
dc.date.available | 2008-06-25T12:36:38Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9156 | |
dc.description.abstract | Een onderzoek naar het vermogen om zelfontdekkend te leren bij hoogbegaafde leerlingen in het voortgezet onderwijs | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Hoogbegaafd? Ontdek het zelf! | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | hoogbegaafdheid | |
dc.subject.keywords | verrijkingstaken | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Nederlands |