Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSebregts, Koen
dc.contributor.advisorDrijkoningen, Frank
dc.contributor.authorDamen, Eva
dc.date.accessioned2007-03-30T11:28:51Z
dc.date.available2007-03-30T11:28:51Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9111
dc.description.abstractDeze scriptie gaat over de verwerving van syllabestructuren en de verwerving van inflectie bij L1-leerders van het Nederlands. De verwerving van syllabestructuren verloopt in verschillende fasen en het is denkbaar dat er een verband bestaat tussen de verwerving van deze structuren en de verwerving en realisatie van (werkwoords)inflectie. In deze scriptie is data onderzocht van vier L1-leerders van het Nederlands en is er gekeken of er een verband tussen de twee processen aan te tonen is.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.title"Thee-te-niet": een onderzoek naar het verband tussen de verwerving van syllabestructuren en de verwerving van inflectie bij L1-leerders van het Nederlands
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsverwerving van syllabestructuren
dc.subject.keywordsinflectie
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur: Taal en ontwikkeling


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record