Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVuyk, C.M.
dc.contributor.authorHoutkamp, M.
dc.date.accessioned2008-06-04T08:43:17Z
dc.date.available2008-06-04T08:43:17Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9078
dc.description.abstractAls de Gemeente Utrecht kunst en cultuur wil inzetten om de sociale cohesie in de probleemwijken te stimuleren dan kunnen ze dat het beste doen door in te zetten op sociaal-cultureel ondernemerschap. Deze ondernemers hebben de juiste bagage om de doelgroep te bereiken. Daarom is het belangrijk dat sociaal-cultureel ondernemers een grote rol spelen bij de totstandkoming van de culturele basisinfrastructuur, welke op zijn beurt essentieel is voor de stimulering van de sociale cohesie in de probleemwijken middels kunst en cultuur.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleCultureel ondernemerschap: kunst voor het publiek én voor de maatschappij?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsCultureel ondernemerschap
dc.subject.keywordssociale cohesie
dc.subject.keywordssociaal-cultureel ondernemerschap
dc.subject.keywordsGemeente Utrecht
dc.subject.keywordsprobleemwijk
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record