Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorNomes, Marco
dc.contributor.authorOverbeek, Peter
dc.contributor.authorMaes, Simon
dc.contributor.authorEeckeren, Stefan van
dc.date.accessioned2008-04-22T14:58:11Z
dc.date.available2008-04-22T14:58:11Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/8490
dc.description.abstractBinnen het onderwijs krijgt de computer een steeds sterkere rol. Een ontwikkeling van de laatste jaren binnen het voortgezet onderwijs is de invoering van elektronisch leren (e-learning) door middel van een school-specifieke onderwijsomgeving. In veel gevallen wordt kortweg gesproken over ELO, dat staat voor e-learning omgeving of elektronische leeromgeving. Wij zijn op zoek gegaan naar de motivatie van docenten en leerlingen om een ELO te gebruiken, de ervaringen bij het gebruik van een ELO en de adviezen die we kunnen geven aan scholen die op het punt staan een ELO te introduceren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleELO, wat heb ik eraan?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsELO
dc.subject.keywordsMiddelbare
dc.subject.keywordsschool
dc.subject.keywordsleeromgeving
dc.subject.keywordsLearning
dc.subject.keywordsElektronisch
dc.subject.keywordsElectronic
dc.subject.keywordsIt's
dc.subject.courseuuLeraar VHO Natuurkunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record