Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWessels, H.
dc.contributor.authorFahner, J.
dc.date.accessioned2008-04-22T14:34:37Z
dc.date.available2008-04-22T14:34:37Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7845
dc.description.abstractDit onderzoek toont aan dat motivatie van havo-4 leerlingen nauwelijks wordt gestimuleerd door zelfstandigheid, groepswerk en een docent die louter als coach optreedt. Oorzaken van motivatieproblemen moeten meer gezocht worden in sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen dan in leerpsychologische factoren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleZelfstandig leren, een riskant experiment
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsleerpsychologie
dc.subject.keywordszelfstandig leren
dc.subject.courseuuGodsdienst en levensbeschouwing: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record