dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wessels, H. | |
dc.contributor.author | Fahner, J. | |
dc.date.accessioned | 2008-04-22T14:34:37Z | |
dc.date.available | 2008-04-22T14:34:37Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7845 | |
dc.description.abstract | Dit onderzoek toont aan dat motivatie van havo-4 leerlingen nauwelijks wordt gestimuleerd door zelfstandigheid, groepswerk en een docent die louter als coach optreedt. Oorzaken van motivatieproblemen moeten meer gezocht worden in sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen dan in leerpsychologische factoren. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Zelfstandig leren, een riskant experiment | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | leerpsychologie | |
dc.subject.keywords | zelfstandig leren | |
dc.subject.courseuu | Godsdienst en levensbeschouwing: educatie en communicatie | |