Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorNijdeken, D.
dc.contributor.authorHeijdt, W. van der
dc.contributor.authorDeen, B.
dc.date.accessioned2008-04-22T14:32:53Z
dc.date.available2008-04-22T14:32:53Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7779
dc.description.abstractLeerlingen met biologie als eindexamenvak hebben een verschillende achtergrondkennis, bijvoorbeeld doordat ze niet allemaal dezelfde vakken volgen en andere interesses hebben. Uiteindelijk moeten ze wel hetzelfde weten en eindexamen maken. Hoe speelt een docent in op dit verschil? Aan de hand van interviews met docenten en een wetenschapper van Universiteit Utrecht schetsen we een beeld van hoe een biologiedocent zijn didactiek kan differentiëren op het verschil in vakinhoudelijke achtergrond van de leerlingen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleVakdidactiekdifferentiatie als hulpmiddel bij het lesgeven
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsvakdidactiek
dc.subject.keywordsdifferentiatie
dc.subject.courseuuLeraar VHO Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record