View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Vakdidactiekdifferentiatie als hulpmiddel bij het lesgeven

        Thumbnail
        View/Open
        PGO artikel-Walter en Bianca eindversie.doc (52Kb)
        Publication date
        2008
        Author
        Heijdt, W. van der
        Deen, B.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Leerlingen met biologie als eindexamenvak hebben een verschillende achtergrondkennis, bijvoorbeeld doordat ze niet allemaal dezelfde vakken volgen en andere interesses hebben. Uiteindelijk moeten ze wel hetzelfde weten en eindexamen maken. Hoe speelt een docent in op dit verschil? Aan de hand van interviews met docenten en een wetenschapper van Universiteit Utrecht schetsen we een beeld van hoe een biologiedocent zijn didactiek kan differentiëren op het verschil in vakinhoudelijke achtergrond van de leerlingen.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7779
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo