Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHaenen, J.
dc.contributor.authorHendriks, M.
dc.contributor.authorZijp, F.
dc.contributor.authorZundert, B. van
dc.date.accessioned2008-04-22T14:42:00Z
dc.date.available2008-04-22T14:42:00Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7745
dc.description.abstractDe auteurs van dit artikel zijn docent-in-opleiding aan het IVLOS in Utrecht. Alledrie zijn docent aan één van de onderzochte scholen. In het kader van hun opleiding (febr. 2007 – febr. 2008) tot eerste-graadsdocent verrichtten zij een onderzoek naar de stand van zaken wat betreft het huidige literatuuronderwijs in vwo 5 en de mate van motivatie van leerlingen voor dat onderwijs. Op basis van de resultaten is gepoogd suggesties voor het verbeteren van lesinhoud en toetsingsvorm te geven.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleWat is een goede didactische aanpak om de motivatie van leerlingen in 5 VWO bij het verwerken van literatuur vanaf 1880 te optimaliseren?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmotivatie
dc.subject.keywordsliteratuur
dc.subject.courseuuLeraar VHO Nederlands


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record