View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Wat is een goede didactische aanpak om de motivatie van leerlingen in 5 VWO bij het verwerken van literatuur vanaf 1880 te optimaliseren?

        Thumbnail
        View/Open
        PGO Eindverslag.doc (58Kb)
        Publication date
        2008
        Author
        Hendriks, M.
        Zijp, F.
        Zundert, B. van
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        De auteurs van dit artikel zijn docent-in-opleiding aan het IVLOS in Utrecht. Alledrie zijn docent aan één van de onderzochte scholen. In het kader van hun opleiding (febr. 2007 – febr. 2008) tot eerste-graadsdocent verrichtten zij een onderzoek naar de stand van zaken wat betreft het huidige literatuuronderwijs in vwo 5 en de mate van motivatie van leerlingen voor dat onderwijs. Op basis van de resultaten is gepoogd suggesties voor het verbeteren van lesinhoud en toetsingsvorm te geven.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7745
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo