View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Ik leer, jij leert, samen hebben we geleerd. Een kwalitatief onderzoek naar observeerbare kenmerken van Coöperatief Leren

        Thumbnail
        View/Open
        Ik leer, jij leert, samen hebben we geleerd..doc (319Kb)
        Publication date
        2007
        Author
        Flierman, Chantal
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Deze scriptie is een verslag van een onderzoek naar observeerbare kenmerken van Coöperatief Leren. Het Coöperatief Leren richt zicht op de samenwerking tussen leerlingen. Deze samenwerking vertoont een aantal observeerbare kenmerken. Door het herkennen van deze kenmerken kan de docent zien of de leerlingen goed samenwerken of niet goed samenwerken. Aan de hand van de conversatie analyse zijn deze observeerbare kenmerken geanalyseerd
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7346
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo