Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGroothuis, Margriet
dc.contributor.authorMoors, Willy
dc.date.accessioned2008-01-24T11:37:24Z
dc.date.available2008-01-24T11:37:24Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/7035
dc.description.abstractBeginnend docenten blijken veel steun te hebben aan begeleiding in de vorm van intervisie of coaching. In dit onderzoek is de behoefte aan begeleiding bij beginnend docenten geïnventariseerd. Met name zij-instromers en herintreders onderkennen een duidelijke behoefte aan begeleiding in gestructureerde vorm. Ook worden adviezen gegeven hoe dit in het voortgezet onderwijs vormgegeven kan worden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleBegeleiding van beginnend docenten
dc.type.contentStudent Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordscoaching docenten
dc.subject.keywordsbeginnend docenten
dc.subject.courseuuLeraar VHO Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record