Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorEvers-Vermeul, J.
dc.contributor.advisorLand, J.
dc.contributor.authorHeeremans, M.
dc.date.accessioned2007-10-09T13:24:55Z
dc.date.available2007-10-09T13:24:55Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6113
dc.description.abstractExperimenteel onderzoek naar de effecten van cooperatief leren op de motivatie van basisschoolleerlingen voor begrijpendleesonderwijs en op hun begrijpendleesresultaten.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleCooperatief leren en begrijpend lezen in het basisonderwijs
dc.type.contentStudent Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordscooperatief leren
dc.subject.keywordsbegrijpend lezen
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur (doctoraal)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record