Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJansen, Frank
dc.contributor.authorHogenes, Linda
dc.date.accessioned2007-06-20T12:32:14Z
dc.date.available2007-06-20T12:32:14Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6001
dc.description.abstractReclames met driedimensionale elementen zouden meer moeten opvallen dan hun platte equivalenten. Er blijkt echter amper een verschil te zijn wat betreft het trekken van aandacht, blijkt uit dit onderzoek. Wel wordt de experimentele reclame met 3D-elementen origineler bevonden dan de platte versie en ook in het algemeen hoger gewaardeerd. Dit masterwerkstuk omvat ook de literatuurstudie, waarin alle aspecten die van belang zijn bij het meten van de effectiviteit van reclames worden besproken.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleDát zie je niet over het hoofd! Een onderzoek naar de effectiviteit van 3D-elementen in (buiten)reclames op waardering en koopintentie
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsreclame
dc.subject.keywordseffectiviteit
dc.subject.keywordsmethoden
dc.subject.keywords3D
dc.subject.keywordsdriedimensionaal
dc.subject.keywordsbuitenreclame
dc.subject.keywordsadvertentie
dc.subject.keywordsaandacht
dc.subject.courseuuCommunicatiestudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record