View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Dát zie je niet over het hoofd! Een onderzoek naar de effectiviteit van 3D-elementen in (buiten)reclames op waardering en koopintentie

        Thumbnail
        View/Open
        Scriptie-met-bijlages.zip (4.139Mb)
        Publication date
        2007
        Author
        Hogenes, Linda
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Reclames met driedimensionale elementen zouden meer moeten opvallen dan hun platte equivalenten. Er blijkt echter amper een verschil te zijn wat betreft het trekken van aandacht, blijkt uit dit onderzoek. Wel wordt de experimentele reclame met 3D-elementen origineler bevonden dan de platte versie en ook in het algemeen hoger gewaardeerd. Dit masterwerkstuk omvat ook de literatuurstudie, waarin alle aspecten die van belang zijn bij het meten van de effectiviteit van reclames worden besproken.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/6001
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo