dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Kraats, R. van der | |
dc.contributor.advisor | Schouwstra, M. | |
dc.contributor.author | Teeuwissen, N.C.M. | |
dc.date.accessioned | 2010-09-06T17:00:39Z | |
dc.date.available | 2010-09-06 | |
dc.date.available | 2010-09-06T17:00:39Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5588 | |
dc.description.abstract | In dit onderzoek hebben wij gekeken hoe het werken op verschillende literaire competentieniveaus bij literatuuronderwijs van invloed is op de taakaanvaarding van leerlingen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 750107 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Literatuur op Niveau. Competentiegericht literatuuronderwijs naar aanleiding van de theorie van Theo Witte en het ERK | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | literatuuronderwijs, literaire competentieniveaus, taakaanvaarding | |
dc.subject.courseuu | Engelse taal en cultuur: educatie en communicatie | |