Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKraats, R. van der
dc.contributor.advisorSchouwstra, M.
dc.contributor.authorTeeuwissen, N.C.M.
dc.date.accessioned2010-09-06T17:00:39Z
dc.date.available2010-09-06
dc.date.available2010-09-06T17:00:39Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5588
dc.description.abstractIn dit onderzoek hebben wij gekeken hoe het werken op verschillende literaire competentieniveaus bij literatuuronderwijs van invloed is op de taakaanvaarding van leerlingen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent750107 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleLiteratuur op Niveau. Competentiegericht literatuuronderwijs naar aanleiding van de theorie van Theo Witte en het ERK
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsliteratuuronderwijs, literaire competentieniveaus, taakaanvaarding
dc.subject.courseuuEngelse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record