Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHaanstra, Folkert
dc.contributor.authorMasselink, Anne
dc.date.accessioned2007-06-07T08:43:02Z
dc.date.available2007-06-07T08:43:02Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5556
dc.description.abstracteen theoretisch en empirisch onderzoek naar de theorie van Meervoudige Intelligentie (MI)in het primair onderwijs in Nederland en/of het belang van cultuureducatie
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleKunsteducatie opent de ogen
dc.type.contentStudent Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstheorie van meervoudige intelligentie
dc.subject.keywordskunsteducatie
dc.subject.courseuuTaal- en cultuurstudies (doctoraal)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record