Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBos, J.
dc.contributor.authorDouma, T.F.
dc.date.accessioned2007-11-13T15:50:37Z
dc.date.available2007-11-13T15:50:37Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/5146
dc.description.abstractHoe kan men de reputatie van een organisatie managen? Met deze vraag heb ik mij in deze masterscriptie bezig gehouden door een kwalitatief onderzoek te doen bij KPN. Door middel van semi-gestructureerde interviews met stakeholders is het vaak wat abstracte begrip 'corporate reputatie' meer inzichtelijk gemaakt en is gekeken op welke punten KPN zich zou kunnen richten om zijn corporate reputatie te kunnen verbeteren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleKPN: staatsbelbedrijf of dynamische ICT-speler? Een kwalitatief onderzoek naar het effectiever inzetten van reputatiemanagement door KPN
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsReputatiemanagement
dc.subject.keywordsCorporate reputatie
dc.subject.keywordsCorporate image
dc.subject.keywordsReptrakmodel
dc.subject.courseuuCommunicatiestudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record