Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJanssen, Daniel
dc.contributor.authorOdendaal, Deborah
dc.date.accessioned2008-01-10T08:51:00Z
dc.date.available2008-01-10T08:51:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4857
dc.description.abstractIn het theoretische gedeelte van deze scriptie wordt uitleg gegeven over de verschillende pathetische middelen (emotionele overtuigingsmiddelen)die in hedendaagse consumentenreclames voorkomen. Ook wordt hierbij uitgelegd wat de mogelijke effecten van deze middelen zijn, op de attitude van de consument. In het experimentele onderzoek is vervolgens gekeken of het gebruik van pathetische middelen in consumentenreclames inderdaad een positief effect heeft op de attitude van de consument.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titlePathos als overtuigingsmiddel in consumentenreclame. Een onderzoek naar het effect van pathetische middelen in hedendaagse reclames.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordspathos
dc.subject.keywordsreclame
dc.subject.courseuuCommunicatiestudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record