Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGroothuis, M.
dc.contributor.authorWeij, A.T. van der
dc.date.accessioned2010-07-09T17:00:35Z
dc.date.available2010-07-09
dc.date.available2010-07-09T17:00:35Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4692
dc.description.abstractLeerlingen in VWO 4 halen lagere cijfers dan voorheen, doubleren of stromen af naar HAVO. Wat zijn de oorzaken hiervan volgens de literatuur, de leerlingen, de docenten en de schoolleiding? In mijn scriptie heb ik de oorzaken op een rij gezet en heb ik samen met de betrokkenen naar oplossingen gezocht. Het resultaat is een lijstje met aanbevelingen voor docenten en schoolleiders van de eerste twee leerjaren en VWO 3 en 4 die de overstap van onderbouw naar bovenbouw kunnen verbeteren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1454433 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVan 3 naar 4: een één-tweetje!
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsoverstap 3 naar 4 VWO, onderbouw, bovenbouw
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Frans


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record