Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKoster, Bob
dc.contributor.authorHeij, Maartje Elske de
dc.date.accessioned2008-10-06T10:53:25Z
dc.date.available2008-10-06T10:53:25Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4645
dc.description.abstractDit onderzoek richt zich op mentoren en de uitbouw van hun begeleidende rol in vernieuwend onderwijs, waarbij de leerling zelfstandiger is dan ooit. Hoe kan de mentor ervoor zorgen dat de leerling zich toch gezien en begeleid blijft voelen? De school die centraal staat in dit onderzoek is Kindergemeenschap de Werkplaats Kees Boeke te Bilthoven.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleMentor zijn in het domein: elke dag anders. Onderzoek naar de praktijk van leerlingbegeleiding op Kindergemeenschap de Werkplaats te Bilthoven
dc.type.contentStudent Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmentor
dc.subject.keywordsleerlingbegeleiding
dc.subject.keywordsHet Nieuwe Leren
dc.subject.courseuuGeschiedenis: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record