dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koster, Bob | |
dc.contributor.author | Heij, Maartje Elske de | |
dc.date.accessioned | 2008-10-06T10:53:25Z | |
dc.date.available | 2008-10-06T10:53:25Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/4645 | |
dc.description.abstract | Dit onderzoek richt zich op mentoren en de uitbouw van hun begeleidende rol in vernieuwend onderwijs, waarbij de leerling zelfstandiger is dan ooit. Hoe kan de mentor ervoor zorgen dat de leerling zich toch gezien en begeleid blijft voelen? De school die centraal staat in dit onderzoek is Kindergemeenschap de Werkplaats Kees Boeke te Bilthoven. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Mentor zijn in het domein: elke dag anders. Onderzoek naar de praktijk van leerlingbegeleiding op Kindergemeenschap de Werkplaats te Bilthoven | |
dc.type.content | Student Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | mentor | |
dc.subject.keywords | leerlingbegeleiding | |
dc.subject.keywords | Het Nieuwe Leren | |
dc.subject.courseuu | Geschiedenis: educatie en communicatie | |