Leidt het gebruik van WebQuests en TalenQuests tot een verhoogde motivatie bij tweede taalleerders?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Rentrop, Joke | |
dc.contributor.author | Daris, Annemarie | |
dc.date.accessioned | 2007-02-12T09:02:57Z | |
dc.date.available | 2007-02-12T09:02:57Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3668 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1059328 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Leidt het gebruik van WebQuests en TalenQuests tot een verhoogde motivatie bij tweede taalleerders? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | WebQuest | |
dc.subject.keywords | motivatie | |
dc.subject.keywords | TalenQuest | |
dc.subject.keywords | computer | |
dc.subject.keywords | groepswerk | |
dc.subject.courseuu | Lerarenopleiding Frans |