Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGroothuis, Margriet
dc.contributor.authorPelt, Victorine van
dc.date.accessioned2008-01-09T13:57:28Z
dc.date.available2008-01-09T13:57:28Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3490
dc.description.abstractStudiehuis en Tweede Fase-onderwijs vragen nieuwe vaardigheden van leerlingen in het voortgezet onderwijs. Vooral bij de overgang van onderbouw naar bovenbouw laten leerlingen deze vaardigheden onvoldoende zien. Docenten moeten gericht en actief bijsturen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleMind the gap, vaardigheidsproblemen bij de overgang van 3 naar 4 VWO
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsDidaktiek
dc.subject.keywordsStudiehuis
dc.subject.keywordsDocentvaardigheden
dc.subject.keywordsLeervaardigheden
dc.subject.keywordsBovenbouw
dc.subject.keywordsVoortgezet Onderwijs
dc.subject.courseuuLeraar VHO Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record