dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Dr. Frank Drijkoningen, Dr. Merel Keijzer | |
dc.contributor.author | Brouwer, S.R.G. | |
dc.date.accessioned | 2009-09-17T17:02:52Z | |
dc.date.available | 2009-09-17 | |
dc.date.available | 2009-09-17T17:02:52Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3417 | |
dc.description.abstract | Het is interessant om te kijken naar scholen die al vervroegd Engels taalonderwijs toepassen (namelijk vanaf groep 1) en om deze scholen te vergelijken met scholen die vanaf groep 6 Engelse les aanbieden. Het doel hiervan is om te kijken of het verschil in taalniveau tussen de twee groepen leerlingen op een bepaald tijdstip groot of klein is of zelfs niet bestaat. Dit onderzoek zal ingaan op de volgende vraag: ‘Levert vervroegd Engels taalonderwijs een betere taalbeheersing op?’ | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 271184 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Levert vervroegd taalonderwijs een betere taalbeheersing op? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | taalonderwijs, kritische periode, Engels, basisscholen | |
dc.subject.courseuu | Taal en ontwikkeling | |