Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDr. Frank Drijkoningen, Dr. Merel Keijzer
dc.contributor.authorBrouwer, S.R.G.
dc.date.accessioned2009-09-17T17:02:52Z
dc.date.available2009-09-17
dc.date.available2009-09-17T17:02:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3417
dc.description.abstractHet is interessant om te kijken naar scholen die al vervroegd Engels taalonderwijs toepassen (namelijk vanaf groep 1) en om deze scholen te vergelijken met scholen die vanaf groep 6 Engelse les aanbieden. Het doel hiervan is om te kijken of het verschil in taalniveau tussen de twee groepen leerlingen op een bepaald tijdstip groot of klein is of zelfs niet bestaat. Dit onderzoek zal ingaan op de volgende vraag: ‘Levert vervroegd Engels taalonderwijs een betere taalbeheersing op?’
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent271184 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleLevert vervroegd taalonderwijs een betere taalbeheersing op?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstaalonderwijs, kritische periode, Engels, basisscholen
dc.subject.courseuuTaal en ontwikkeling


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record