Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKraats, René van der
dc.contributor.authorHelmers, Jorine
dc.date.accessioned2008-01-09T14:08:42Z
dc.date.available2008-01-09T14:08:42Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3335
dc.description.abstractEen sectie Nederlands kiest zelf de literatuurmethode die ze de komende jaren op school willen gebruiken. Maar welke criteria gebruiken ze om tot die keuze te komen? Naar aanleiding van een tweetal onderzoeken naar de beoordeling van literatuurmethodes leg ik een lijst met criteria aan. Daarnaast onderzoek ik welke criteria secties Nederlands gebruiken. Tot slot vergelijk ik deze twee lijsten met criteria met elkaar.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleKiezen van een literatuurmethode
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsliteratuurmethode
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record