Toepassen van Leerstijlen
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Nijdeken, Doesjka | |
dc.contributor.author | Wientjes, Cathrien | |
dc.contributor.author | Son, Oscar | |
dc.date.accessioned | 2007-08-10T10:33:19Z | |
dc.date.available | 2007-08-10T10:33:19Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3257 | |
dc.description.abstract | Een overzicht van hoe tegemoed kan worden gekomen aan verschillende leerstijlen binnen de Nederlandse klassen situatie. Het uiteindelijke model geeft een overzicht van de verschillende leerstijlen van leerlingen, de bij passende doceerstijlen en werkvormen die daar bij aansluiten. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Toepassen van Leerstijlen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | leerstijlen | |
dc.subject.keywords | Felder | |
dc.subject.keywords | Silverman | |
dc.subject.keywords | VO | |
dc.subject.courseuu | Lerarenopleiding Biologie |