Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDaemen, J.W.M.J.
dc.contributor.authorVos, S.F.
dc.contributor.authorVandevelde, A.M.G.
dc.date.accessioned2009-08-27T17:00:43Z
dc.date.available2009-08-27
dc.date.available2009-08-27T17:00:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3109
dc.description.abstractHet aanbod aan applets voor wiskunde wordt steeds groter. Toch worden deze via internet te starten computerprogramma’s nog niet heel veelvuldig toegepast tijdens de wiskundeles. Het gebruik staat zelfs vaak ter discussie. Kunnen we het beste vasthouden aan het gebruik van krijt en bord of zijn applets een aanwinst voor het wiskundeonderwijs? Wij hebben voor ons onderzoek zelf geëxperimenteerd met applets in onze klassen en zijn op zoek gegaan naar andere docenten die er ervaring mee hebben. Ook hebben we voor een specifieke applet onderzocht hoe leerlingen het gebruik van deze applet ervaren. In dit artikel kunt u lezen hoe we ons onderzoek hebben uitgevoerd, wat de resultaten van het onderzoek zijn en welke conclusie we hier uit trekken.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent239580 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleApplets: aanwinst of overbodig?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsapplets wiskunde nut
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Wiskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record