Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorStooker, Marian
dc.contributor.authorRuit, Moniek van de
dc.contributor.authorBruchem, Gerco van
dc.contributor.authorWith, Milou de
dc.date.accessioned2009-10-28T13:58:47Z
dc.date.available2009-10-28T13:58:47Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2679
dc.description.abstractDe auteurs van dit Praktijkgericht Onderzoek (PGO) hebben zich gericht op de ervaringen en belevingen van leerlingen die een tweetalig onderwijsprogramma volgen op het Koninging Wilhelmina College te Culemborg.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleTweetalig onderwijs - encouraging or discouraging?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstweetalig
dc.subject.keywordsonderwijs
dc.subject.keywordsEngels
dc.subject.keywordsgammavakken
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record