Tweetalig onderwijs - encouraging or discouraging?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Stooker, Marian | |
dc.contributor.author | Ruit, Moniek van de | |
dc.contributor.author | Bruchem, Gerco van | |
dc.contributor.author | With, Milou de | |
dc.date.accessioned | 2009-10-28T13:58:47Z | |
dc.date.available | 2009-10-28T13:58:47Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2679 | |
dc.description.abstract | De auteurs van dit Praktijkgericht Onderzoek (PGO) hebben zich gericht op de ervaringen en belevingen van leerlingen die een tweetalig onderwijsprogramma volgen op het Koninging Wilhelmina College te Culemborg. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Tweetalig onderwijs - encouraging or discouraging? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | tweetalig | |
dc.subject.keywords | onderwijs | |
dc.subject.keywords | Engels | |
dc.subject.keywords | gammavakken | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis |