Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBooij, Audrey de
dc.contributor.authorJansen, Thimo
dc.date.accessioned2007-02-12T09:53:27Z
dc.date.available2007-02-12T09:53:27Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2557
dc.description.abstractDit artikel beschrijft een onderzoek naar de verschillen in gebruikte didactiek tussen de Bilthovense scholen De Werkplaats Kindergemeenschap en Het Nieuwe Lyceum bij het aanleren van de vaardigheden “ordenen” en “determineren” in het eerste leerjaar. Als leidraad wordt op beide scholen de methode Biologie voor jou (Malmberg) gebruikt. De basis van het onderzoek is de vraag of, en hoe beide schoolsystemen en de werkwijzen van de verschillende docenten van invloed zijn op dit aanleren. Het onderzoek heeft geleid tot een aantal algemene aanbevelingen die op beide scholen van toepassing zijn.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2370560 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleWat zien ik daar
dc.type.contentStudent Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsordening
dc.subject.keywordsdeterminatie
dc.subject.courseuuLerarenopleiding Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record