Zelfrijdende auto? Graag, zolang ik zelf kan rijden! - Een exploratief onderzoek naar de veiligheidsbeleving van de burger in het verkeer in relatie tot het toenemende gebruik van sensortechnologie
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Winnubst, M | |
dc.contributor.author | Jelies, R. | |
dc.date.accessioned | 2017-01-27T20:27:32Z | |
dc.date.available | 2017-01-27T20:27:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25140 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 921352 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Zelfrijdende auto? Graag, zolang ik zelf kan rijden! - Een exploratief onderzoek naar de veiligheidsbeleving van de burger in het verkeer in relatie tot het toenemende gebruik van sensortechnologie | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Zelfrijdende auto, veiligheidsbeleving, risicosamenleving, Rijkswaterstaat, Beck, Sensoren, Auto, Verkeer, Technologie, Kwalitatief, Kwantitatief, Mixed Methods, ASE-Model, TRA, Fishbein, Ajzen, Sjoberg, Perceptie, Verkeersveiligheid | |
dc.subject.courseuu | Communicatie, beleid en management |