Search 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • Search
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • Search
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Discover

        AuthorGaveel, A.S. (2)Hoor, J. ten (2)Rijntjes, L. (2)Vollstedt, N. (2)Aar, S.V. van der (1)Aerts, J. (1)Aerts, P.P. (1)Agten, B. (1)Akker, M.J. van den (1)Akkermans, S. (1)... View MoreSubject
        Communicatie- en informatiewetenschappen (952)
        Year2012 (123)2015 (117)2016 (108)2013 (99)2014 (99)2011 (95)2017 (73)2018 (71)2020 (58)2021 (55)Has File(s)Yes (952)

        Search

        Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

        Filters

        Use filters to refine the search results.

        Now showing items 1-10 of 952

        • Sort Options:
        • Relevance
        • Title Asc
        • Title Desc
        • Issue Date Asc
        • Issue Date Desc
        • Results Per Page:
        • 5
        • 10
        • 20
        • 40
        • 60
        • 80
        • 100
        Thumbnail

        Kritiek en discursieve inclusie bij een debat over Black Lives Matter 

        Loo, J. van (2021)
        Na de dood van George Floyd in mei 2020, ontstonden er massaal protesten tegen politiegeweld en racisme. Door het incident de Black Lives Matter beweging onvermijdelijk. Sociale media hebben een belangrijke rol in gespeeld ...
        Thumbnail

        Een studiegerichte en vermoeiende vorm van verbondenheid: Onderzoek naar sociale verbondenheid onder eerstejaarsstudenten tijdens COVID19 

        Schiphof, A.S.M. (2021)
        De invloed van platformisering op publieke waarden van het onderwijs is een vraagstuk waar steeds meer onderzoek naar wordt gedaan (Van Dijck, Poell & de Waal, 2018; van Dijck, 2013; Guillem & Briziarelli, 2020). Onderzoek ...
        Thumbnail

        De receptie van representaties van homoseksualiteit in Prince Charming 

        Eijgenraam, C.S.E. (2021)
        Dit eindwerkstuk onderzoekt hoe homoseksuele mannen betekenis geven aan de representaties van homoseksualiteit in het reality-datingprogramma Prince Charming. Waar op dit gebied al veel representatieonderzoek is gedaan, ...
        Thumbnail

        Kritische onderbouwingen en complotdenkers in online discussies over het coronavirus 

        Kroon, E.X.M. (2021)
        In dit eindwerkstuk is onderzocht hoe participatie plaatsvond binnen commentarensecties onder de YouTubevideo’s van de NOS over coronanieuws. Daarbij werd aan de hand van deelvragen gekeken naar de inhoud van de commentaren ...
        Thumbnail

        Sourcing onder jongeren: Maken prior topic beliefs een verschil? 

        Wiltjer, D.M. (2021)
        In de huidige digitale wereld is er een overvloed aan informatie beschikbaar, daarom is het juist nu van groot belang dat er goed gesourct wordt. Sourcen is informatie over de bron opmerken, kritisch evalueren en gebruiken. ...
        Thumbnail

        Vrijwilligers werven op waarden. Een onderzoek naar de invloed van waardepatronen in wervingsteksten van taalvrijwilligersorganisaties op de waardering door potentiële nieuwe vrijwilligers 

        Jeurens, D.J.P. (2020)
        De Taalvrijwilligersorganisatie Het Begint met Taal (HBmT) wil meer vrijwilligers werven voor hun organisatie. Daartoe is in 2019 een pilotonderzoek gestart waarin naar voren is gekomen dat potentiële vrijwilligers met een ...
        Thumbnail

        Boze boeren: protesten of terreur? Het verschil in berichtgeving over de boerenprotesten tussen landelijke media en regionale media in de provincie. 

        Dekker, L.B.M. (2021)
        Thumbnail

        De Consument Overtuigen middels Narratieve Commercials: De rol van Commercialtype en Need for Affect 

        Benthem, C.J. van (2021)
        In het huidige onderzoek werd onderzocht hoe de effectiviteit van ontroerende en grappige narratieve commercials zich tot elkaar verhouden en welke rol de Need for Affect (NFA) van individuen hierin speelde. Het is bekend ...
        Thumbnail

        "Dit is het echte leven, niet een voorlichtingsspotje" 

        Mutsaers, M. (2021)
        Het doel van het huidige onderzoek is om inzicht te geven in het discours over morele thema’s in tienerdramaseries in Nederlandse kranten van 2010 tot 2020. Uit eerder receptieonderzoek naar tienerdramaseries blijkt dat ...
        Thumbnail

        Let op: Informatie kan incorrect zijn 

        Butijn, J.R. (2021)
        In de wereld circuleren ontzettend veel nieuwsberichten, maar een deel is nepnieuws. Hoe kunnen we correcte van incorrecte informatie onderscheiden en hoe kunnen we dit verbeteren? Een belangrijk proces hierbij is validatie, ...
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        • . . .
        • 96
        Utrecht university logo