Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMesser, M.
dc.contributor.advisorMayo, A.
dc.contributor.authorMeijden, D.C. van der
dc.date.accessioned2008-10-02T17:03:14Z
dc.date.available2008-10-02
dc.date.available2008-10-02T17:03:14Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/1861
dc.description.abstractIn dit onderzoek is getracht inzicht te krijgen in de ontwikkeling van fonotactische kennis van eentalige Nederlandse en tweetalige Turks-Nederlandse kinderen. Hierbij is in het bijzonder gekeken of er een ontwikkeling van fonotactische kennis was of dat fonotactische kennis gezien kan worden als een stabiele vaardigheid van een kind. Daarnaast is er gekeken of er sprake is van verschillen in fonotactische kennis per taal.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent173590 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleOntwikkeling van fonotactische kennis bij Nederlandse en Turkse kleuters
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsFonotactische kennis
dc.subject.keywordsverbaal korte termijn geheugen
dc.subject.keywordseentalig
dc.subject.keywordstweetalig
dc.subject.courseuuOrthopedagogiek


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record