Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKraats, René v.d.
dc.contributor.authorKoerts, Swenske
dc.contributor.authorKlein, Marije de
dc.contributor.authorZuidema, Eline
dc.date.accessioned2010-05-26T12:16:04Z
dc.date.available2010-05-26T12:16:04Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/1592
dc.description.abstractOp veel scholen lopen havo 4-leerlingen tegen problemen aan wat betreft het plannen van taken (al dan niet met behulp van een studieplanner) en de zelfstandige uitvoering daarvan. In de tweede fase zijn deze vaardigheden echter wel vereist. In ons onderzoek hebben wij ons gericht op de overeenkomsten en verschillen tussen havo 3- en havo 4-leerlingen wat betreft het gebruik van planners, de zelfstandige uitvoering van taken die op deze planner omschreven staan en hoe de leerling geleerd wordt hiermee om te gaan. Uit de vragenlijsten, die we voorgelegd hebben aan docenten, mentoren en leerlingen, hebben we conclusies getrokken en doen we aanbevelingen wat betreft het gebruik van studieplanners.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleOp weg naar zelfstandig leren, Een vergelijking van de rol van studieplanners in havo 3 en havo 4
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsStudieplanners
dc.subject.keywordsZelfstandig leren
dc.subject.courseuuLeraar VHO Nederlands


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record