Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBakker, Cok
dc.contributor.authorZijderveld, Daniël
dc.date.accessioned2008-08-25T09:34:40Z
dc.date.available2008-08-25T09:34:40Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/1537
dc.description.abstractIn deze scriptie wordt onderzocht welke mogelijkheden het Duitse onderwijs systeem biedt voor het interreligieuze leren in engere zin. Daartoe wordt de wetgeving behandeld, de verschillende onderwijsmodellen met betrekking tot religieus onderwijs en zijn er interviews gedaan met leerlingen van middelbare scholen in Augsburg.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleInterreligieus leren op middelbare scholen in Augsburg
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsinterreligieus leren
dc.subject.keywordsDuitsland Augsburg
dc.subject.courseuuReligie en theologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record