Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorNijhof, Eric
dc.contributor.authorGils, Maarten van
dc.date.accessioned2009-10-02T09:56:44Z
dc.date.available2009-10-02T09:56:44Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11189
dc.description.abstractBedrijfserfgoed is een nieuw gebied binnen de erfgoedwereld. Erfgoed van bedrijven bestaat al langer, maar de presentatie daarvan staat nog in de kinderschoenen. De vragen die dit soort presentaties met zich meebrengen zijn veelzijdig. Hoe objectief is de presentatie? Wat is het doel van de presentatie? En wat is de reden van het bedrijf om het te presenteren? Mede door de verschillende actoren die meespelen in dit gebied, is de situatie bij geen enkel bedrijf hetzelfde. Ook is er nog geen aparte theorie van toepassing. Deze scriptie is een poging om enkele van deze problemen op te lossen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleBedrijvig Erfgoed: Hoe Verkade, Albert Heijn en het Zaans Museum om gaan met bedrijfscollecties.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordscultureel erfgoed
dc.subject.keywordsbedrijfscollecties
dc.subject.keywordsAlbert Heijn
dc.subject.keywordsVerkade
dc.subject.courseuuCultureel erfgoed


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record