Op weg naar zelfstandig leren: Een vergelijking van de rol van studieplanners in havo 3 en havo 4
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Kraats, Rene van der | |
dc.contributor.author | Zuidema, Eline | |
dc.contributor.author | Koerts, Swenske | |
dc.contributor.author | Klein, Marije de | |
dc.date.accessioned | 2008-09-17T12:36:59Z | |
dc.date.available | 2008-09-17T12:36:59Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10756 | |
dc.description.abstract | Op veel scholen lopen havo 4-leerlingen tegen problemen aan wat betreft het plannen van taken (al dan niet met behulp van een studieplanner) en de zelfstandige uitvoering daarvan. In de tweede fase zijn deze vaardigheden echter wel vereist. In ons onderzoek hebben wij ons gericht op de overeenkomsten en verschillen tussen havo 3- en havo 4-leerlingen wat betreft het gebruik van planners, de zelfstandige uitvoering van taken die op deze planner omschreven staan en hoe de leerling geleerd wordt hiermee om te gaan. Uit de vragenlijsten, die we voorgelegd hebben aan docenten, mentoren en leerlingen, hebben we conclusies getrokken en doen we aanbevelingen wat betreft het gebruik van studieplanners. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Op weg naar zelfstandig leren: Een vergelijking van de rol van studieplanners in havo 3 en havo 4 | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | zelfstandigheid | |
dc.subject.keywords | studieplanners | |
dc.subject.keywords | havo 3 | |
dc.subject.keywords | havo 4 | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Engels |