PGO terug naar de tijdbalk
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tuithof, Hanneke | |
dc.contributor.author | Veldhuis, Tim | |
dc.date.accessioned | 2008-08-06T14:24:05Z | |
dc.date.available | 2008-08-06T14:24:05Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10701 | |
dc.description.abstract | Ineens waren ze er, die grote kleurrijke boeken vol afbeeldingen en tijdbalken. En net zo plotseling domineerden woorden als ‘oriëntatiekennis’, ‘kernbegrippen’ en ‘kenmerkende aspecten’ iedere vakinhoudelijke conversatie. Hoe staat het, een jaar na de invoering van de nieuwe lesmethode voor de tweede fase, met de tevredenheid over de boeken? | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | PGO terug naar de tijdbalk | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | PGO | |
dc.subject.keywords | chronologie | |
dc.subject.keywords | geschiedenis | |
dc.subject.keywords | methode | |
dc.subject.keywords | boeken | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis |