Luisterend leren
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Groothuis, Margriet | |
dc.contributor.author | Houwelingen, Gerwin van | |
dc.contributor.author | Langerwerf, Karen | |
dc.date.accessioned | 2008-09-17T10:42:03Z | |
dc.date.available | 2008-09-17T10:42:03Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10289 | |
dc.description.abstract | In dit essay is gekeken of een bovenbouw HAVO/VWO leerling met een bepaalde leerstijl een voorkeur vertoonde voor auditieve en/of een visuele verwerking van informatie. Ook de mening van leerlingen rondom het zelf-studeren is summier weergegeven. Uitgangspunt blijft de doelstelling van onze minister: “leerlingen een passende leerroute te bieden”. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Luisterend leren | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | leerstijlen | |
dc.subject.keywords | luisteren | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Biologie |