Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorGroothuis, Margriet
dc.contributor.authorHouwelingen, Gerwin van
dc.contributor.authorLangerwerf, Karen
dc.date.accessioned2008-09-17T10:42:03Z
dc.date.available2008-09-17T10:42:03Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10289
dc.description.abstractIn dit essay is gekeken of een bovenbouw HAVO/VWO leerling met een bepaalde leerstijl een voorkeur vertoonde voor auditieve en/of een visuele verwerking van informatie. Ook de mening van leerlingen rondom het zelf-studeren is summier weergegeven. Uitgangspunt blijft de doelstelling van onze minister: “leerlingen een passende leerroute te bieden”.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleLuisterend leren
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsleerstijlen
dc.subject.keywordsluisteren
dc.subject.courseuuLeraar VHO Biologie


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record