View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Botsende Belangen. De begeleiding door docenten bij complexe opdrachten.

        Thumbnail
        View/Open
        Botsende%20belangen.pdf (200.4Kb)
        Publication date
        2008
        Author
        Haasakker, José
        Meer, Quen van
        Twilhaar, Annemarie
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Leerlingen worden op scholen met een vernieuwend onderwijsconcept meer vrij gelaten in hun leerproces. De docent speelt een belangrijke begeleidende rol op deze scholen. Wij vroegen ons af wat leerlingen verwachten van een docent tijdens de begeleiding van complexe opdrachten: is de instructie duidelijk, kan er zelfstandig gewerkt worden, is het eindproduct bekend, wordt er ook van geleerd en wat is de rol van de docent in dit geheel? Resultaten aan de hand van interviews worden vergeleken met een groot onderzoek van het IVLOS. Is er misschien sprake van botsende belangen tussen leerling en docent?
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10267
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo