Now showing items 1-6 of 6

    • Dyslexie - theorie vs praktijk 

      Griep, Barbara Johanna Marina (2007)
      In dit onderzoek wordt ingegaan op theoretische en praktische aspecten die met het onderwerp dyslexie te maken hebben.
    • Een potje memory met een 30-koppig monster 

      Hoekerd, Henrike (2008)
      In dit artikel lees je over een onderzoek naar het gebruik van educatieve gezelschapsspellen in de lessen Frans. Hebben deze spellen een positieve invloed op de verwerving van woorden?
    • Een potje memory met een 30-koppig monster 

      Veen, Arnold van (2008)
      Veel beginnende docenten vinden het lastig om hun leerlingen te motiveren om nieuwe woorden te leren. Veel leerlingen vinden de traditionele leermethoden namelijk saai en niet altijd even effectief. Het is dan ook zaak een ...
    • Frans ... favoriet door gebarentaal 

      Knip, Sabine (2008)
      Frans leren met gebarentaal AIM language learning geeft betere resultaten dan met traditioneel lesmateriaal
    • Hoogbegaafden in balans 

      Bettonvil, M. (2009)
      Welke aanknopingspunten biedt de theorie voor beleid aan hoogbegaafde onderpresteerders? Wat vinden de leerlingen er zelf van? Een pleidooi voor topdown-onderwijs en een andere visie op gedrag.
    • Scriptie: Brugklas; geen, één of twee jaar 

      Dekkers, C. (2009)
      Welke factoren spelen een rol in het feit dat er meer meisjes dan jongens doorstromen naar het vwo?